onsdag 27. mai 2009

2. (og 3. ) kjøretime...

Hatt dobbeltime i dag. Læreren var visst fornøyd med progresjon, men jeg synes ikke det gikk like bra da... Merker nok mer i dag til at jeg er gammel og nervøs for det meste som er ukjent og nytt. Ja ja. Etter litt knoting fikk jeg da til bakkestarten, det ble litt bedre på starting/stopping, jeg fiksa krypkjøringa, plassering i veibanen begynner å komme seg (selv om jeg ser sikker på jeg kommer til å ripe opp felgene hans en eller annen gang.....). Var ute på store veien i dag. Var litt skummelt... i åtti-sona. Dvs; er jo greit å kjøre, verre med nedbremsing, giring, plassering, speilkikking, rundkjøring, gass, gire, oversikt, speilet, dødsona, brems, gass og aaaaaalt som skjer på en gang. Men det kommer seg vel. Får jeg håpe. Kjenner det hadde vært kjekt med litt øvelseskjøring, og gleder meg til jeg er litt mer stø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar