lørdag 2. mai 2009

Dagens Aron-skryt


Min vakre gode solstråle er veldig glad i at mamma'n hans synger for han (forstå det den som vil) men synger ikke så veldig mye selv. Jeg vet at han kan mange sanger, for om jeg stopper midt i en sang, sier han ordet jeg "mangler". Synger jeg en sang han ikke vil jeg skal synge får jeg fort høre det også, gitt... eller om han brått ikke vil jeg skal synge i det hele tatt.


Uansett; i dag sang han selv. Nesten hele "bjørnen sover" sang han, så og si ord for ord. Bare "bare man går varlig"-setningen som var litt... utydelig og kortere enn vanlig, men ellers var alt der.


*kjempestolt og forelska mamma*


1 kommentar:

  1. Så koselig blogg og herlige bilder av guttene dine. Skal bli hyggelig å følge dere videre her inne :)Hilsen Ann Beate

    SvarSlett