mandag 11. mai 2009

11.05.09 fulle pupper?

Når Aron var 3,5 mnd var han ikke lenger fornøyd med puppen. Der det en gang flommet fløte og en fornøyd gutt svelget unna, ble det kveldstid pupping på pupping på pupping, en unge som var utålmodig og lite fornøyd, som dro i puppen og var urolig. Nå skjer det samme med Ruben. De siste kveldene har han ikke villet roe seg om kveldene, vil bare ligge på puppen men er ikke fornøyd der heller. Her jeg sitter med slappe bryst, såre bryst og sliten kropp, kjenner jeg at jeg orker ikke pumpe eller kjempe særlig mye på annen måte. Jeg gikk heller på butikken og handlet inn morsmelkerstatning og et par nye flasker. Så får vi se om det trengs en påtår iblant. Han sovna i hvertfall halv ni uten noe ekstra i dag, men fire siste dagene før har det ikke vært ro å få før ti-halv elleve om kvelden. Kjenner det kan være greit å ha det i skuffen i hvertfall.

Er også en fordel at Ruben begynner å ta flaska nå... Mor har hoppa i det og bestilt kjøretime!!! Vi lurer litt på å se etter et hus å kjøpe, og om vi ikke skal blakke oss helt, lønner det seg å kjøpe litt utenfor byen. Og da trengs førerkort. Frem til Aron kom til verden, savnet jeg faktisk ikke førerkort, men deretter begynte behovet å melde seg. Jeg startet jo også med trafikalt grunnkurs og mørkekjøring i november 2007, men så skjedde ting og timene ble utsatt... men NÅ skal det skje. Følg med videre. Dette kan bli spennende. *ler nervøs latter*

2 kommentarer:

  1. hei vennen:) Så gøy at du skal begynne med kjøretimer, blir spennende å følge :D
    Ikke stress med Ruben og amming, dette styrer de så greit selv, nå kan du som du skriver, ha frihet til å gjøre litt andre ting ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det.
    I går ga jeg han en liten flaske med 60ml, og han var rolig og sovna for natta halv åtte. Spørs om vi ikke fortsetter med det...

    SvarSlett