lørdag 2. mai 2009

02.05.09 Kom mai du skjønne milde...

April startet med snøen fortsatt liggende i gode hauger, men sluttet med sommervarme. Siste apriluka gikk knoppene på bjørka fra å være bristeferdige til å være fullt slått ut. Siste aprildagen var det 28 grader på verandaen vår, pg store og små måtte krype inn hvor det var kjøligere, utslått av bråvarmen. Utrolig...

Aron koser seg masse ute, og hagen brukes flittig nå. Med våren kom tanken på å ønske seg noe nytt (merkelignok kom det samtidig med maurinvasjon tredje år på rad....). Vi følger med og kikker i boligmarkedet, men ingen hast med å komme seg ut enda. Til høsten kanskje? Prisene er spådd fortsatt nedgang... Får vel ta en tur i banken etterhvert, og høre om vi får lån først og fremst.



Ruben min vokser og utvikles også. Han smiler mer og mer, blir mer sosial og "prater" noen ufattelig nusselige lyder som jeg ikke klarer la være å bli fullstendig mo av. Akkurat som med Aron tok det litt tid før den virkelig store gode mamma-følelsen kom, men nå er den der for fullt og jeg storkoser meg med han. Til tross for at han skriker og krever mer enn storebror gjorde. Men men... husarbeide og annet får bare vente, middagene mindre forseggjorde, nå er det minstemann som styrer løpet.


I natt har vi hatt en deilig natt også. Jeg var trøtt som en sokk og la meg halv elleve etter å ha amma.... og Ruben sov til kvart over tre! Det er fire timer og tre kvarter det!!! Måtte det fortsette nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar