tirsdag 19. mai 2009

19.05.09 Ruben er tre måneder!

... og vi feirer med å amme annenhver time natta gjennom. Det var nok litt for godt til å være sant at han skulle fortsette å sove lenge av gangen. Han har gnafsa og spist hele dagen, og nå til kvelden har han spist pupp ørten ganger og over 200ml flaske før han var fornøyd. Enten er han glupsk som rakkern, eller så er det mindre melk i puppene mine. Kan ikke helt forstå det, for de føles rimelig fulle ut iblant fortsatt... men kanskje det allikevel ikke er nok for han. Tar det som det kommer, jeg kjenner at jeg orker bare ikke stresse med denne ammingen (selv om jeg vel strengt tatt burde).

Aron sov til fem i egen seng i natt, og kom til oss da. Kl seks var det morgen, mente han... ja ja, greit nok. Jeg var jo våken halve natta med Ruben allikevel. I kveld brukte vi 45 minutter på å få han til å sove, mot en time i går. Woohoo---- fremgang. Jeg forsøkte meg på å gå ut, men det funker ikke enda. Håper jeg gjør rett nå da, at han ikke for all fremtid vil kreve at jeg er der til han sovner. Om han sovner etter fem minutter er det jo greit, men ikke å sitte der en 30-60 minutter. Det eier jeg bare ikke tålmodighet til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar