torsdag 23. april 2009

24.04.09 Ruben er ni uker!

Bitte lille knerten min har neeeesten fordobla fødselsvekta si. 4940 gram i dag. Mor har flytende margarin i puppen! Ellers nevnte jeg på at han er mer urolig, helst vil ligge mot venstre når han spiser, ikke vil ligge på rygg og sove på dagtid, og at jeg flere ganger har observert at han ligger i "bananstilling" med hodet mot venstre. Pluss på at han var prematur og at jeg hadde styrtfødsel, så kunne jeg tenke meg en henvisning til fysioterapeut med tanke på nakken. Og det fikk jeg, men time var det ikke å få før 14. mai. Ja ja, satser på det ikke er noe da. Lillemann var ellers sjarmerende våken, og smilte til og med til helsesøster.





Her er storsjarmøren



















Og her er den trøtte mor med to trøtte unger;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar