tirsdag 25. august 2009

26.08.09 Gratulerer Chris og Henriette!

I går kom endelig berta til Chris og Henriette. Deler av spådommen falt i grus, det ble ikke igangsettelse... vet ikke helt detaljene enda, men det ble keisesnitt. Uansett, ei stor lita jente på 3950 kom til verden i går kveld. Gratulerer!

I dag var det en stille morgen her i La Mata. Ruben sov natta gjennom, og morgenen kom kvart over seks. Lykkelig og morgenpigg stod han opp sammen med en ikke fullt så lykkelig og morgenpigg mamma, men vi koste oss i en stille leilighet et par timer før de andre stod opp. Soloppgangen var litt minde spektakulær i dag, litt disig og overskyet som forventet, men vi får se om det meldte regnet fordamer før det treffer oss. Allerede 28 grader kl åtte.

I går var det også litt disig, men deilig allikevel. Vi tilbrakte mange deilige timer på stranda, Aron gravde nesten til Kina, bada som en gal og sprang rundt i bølgene og koste seg. Herved er det erklært at alle har fått skille, også Ruben selv om han ligger i skyggen!

Aron blir tryggere og tryggere i vannet, i går var han også trygg i havet sammen med mamma og pappa. Svømte, hoppa, tulla og kosa seg. Det er virkelig en stor fryd å se den skjønne lille gutten vår når han springer rundt og leker seg gjennom livet. En lykkelig pjokk som prater og ler og sjarmerer alle. Min lille familie er komplett og jeg elsker å se på alle guttene mine kose seg sammen. Jeg er i sannhet heldig.

Dog er jeg ikke mine lesere så heldige.... Ronny tok med feil ledning, så noe bildeoverføring blir det ei før vi kommer hjem igjen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar