søndag 15. november 2009

søndag 15.11.09 helgens strabaser...

Helgen startet lørdag med begynnende feber på Aron, og vi stålsatte oss på svineinfluensa og høy feber i lange tider, men den gang ei. Tempen holdt seg på rundt 38 lørdag. Dog ble det adskillig varmere da Aron som er en ivirg kjøkkenhjelper la hånda på en plate mor akkurat hadde skrudd av.... Resultatet; en times hylgrin, men vi fikk kjølt godt ned og dro på legevakta. Når han kom ut og så at alt var hvitt og snøen hadde lagt seg, glemte han endelig vondtene og sluttet å gråte. :) Et kort legebesøk senere, var hånda bandasjert, og den store blemma som dekker hele øverste delen av håndleddet glemt. Et burgerking-besøk senere var ting enda bedre, og med paracet innabords var feberen også borte. Dog sov han et par timer både lørdag og i dag, så helt på topp er formen ikke. Vi får se hva som skjer. Det går svineinfluensa i barnehagen, vi får se om vi blir syke før vi rekker å få vaksina.

Rubens utvikling skyter også fart. De siste dagene drar han seg opp i knestående overalt, stålampa og trappegrinda er yndede klatrestativ... nesten like fristende som dobørsten... men i dag dro han seg faktisk opp i stående både hos meg og hos Ronny. Moro!!!

1 kommentar:

  1. oi sann, stakkars Aron! Godt det hjalp med både snø og burger. Skummelt hvor raske de er. Jeg syns tar meg stadig i at jeg ikke syns det er lenge siden M ikke kunne gå, og nå både løpres, klatres og forklares det :)

    Men som du skriver, nå er det Ruben sin tur.. Tenke seg til..
    Flinke gutten deres. Skjønner jeg må sette igang med nr to snart *ler*

    SvarSlett