søndag 13. september 2009

13.09.09 Sunday, sunday people

I helga har vi hatt bare ett barn, en baby. Storegutten vår var med bestemor og bestefar på hytta og plukka tyttebær, mens vi fikk shoppa og flytta litt. Jaggu er det enda litt igjen da, ting tar jo tiiiiiiiid. Selv med bare ett barn.


Begynner allikevel å komme litt i orden her hjemme. Kjøkkenskapene begynner å fylles opp, lamper er handlet og hangt opp i taket de fleste steder, og vi har handla spisestue og gulvtepper, samt nytt bilde til veggen over sofaen. Mange småting som gjenstår, men det kommer seg. Må nok "bo oss til" litt før vi finner ut hvordan vi vil ha det meste, men det hjelper i hvertfall på at jeg og Ronny er enige om hvordan ting skal være og hvordan vi vil innrede. Her er bilde av spisestua vi har kjøpt. Den passet perfekt inn i stua og med de andre møblene!
Fredagen stod jeg på teorien også, første forsøk!!! Satt et par dager før og øvde på prøver på nettet, og fredag gikk jeg opp og stod med glans! Hurra!!! I morgen er det landeveiskjøring, og så håper vi at det blir oppkjøring snart... dvs, det er ti ukers ventetid..... Ja ja, jeg MÅ ha lappen før jul, men så langt skal jeg klare å holde ut.
I kveld må jeg også skyrte litt av Aron. Riktignok var han utslitt etter hyttetur og besøk her av mormor, tante og kusine + fetter i kveld, men han som ikke har sovet i egen seng eller på eget rom på et par måneder og tulla og protestert høylytt enda et par måneder tidligere gikk uten protester og la seg i egen seng på eget rom! OG han sovna på ti minutter!!! Ok, så lå jeg ved siden hans til han sovnet, og jeg hadde forberedt han masse og understreket at Ruben også ligger der osv osv, men jeg hadde ikke forestilt meg at det hadde gått så lett. Om han kommer inn til oss i løpet av natta får være en ting, men det er et STORT skritt fremover for oss om vi klarer å få han til igjen å legge seg på eget rom. Jeg forventer litt problemer de neste kveldene, men nå SKAL vi klare det, det SKAL gjennomføres. Til alles beste! Kryss fingrene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar